Menu Menu
strona główna > aktualności > Nowa Superstacja - Informacje, Interwencje, Gwiazdy

Nowa Superstacja - Informacje, Interwencje, Gwiazdy

superstacja :: Logo Superstacji

Nowa Superstacja - Informacje, Interwencje, Gwiazdy

 

 

Superstacja  rozpoczęła nowy rozdział w swojej działalności – nowa ramówka,

nowy styl i nowi prowadzący.

 

Założeniem  nowej  Superstacji  jest  całkowicie nowe w Polsce podejście do

telewizji  -  blisko  ludzkich  spraw,  podane  prostym  językiem, prostymi

środkami wyrazu, bez tzw. gadających głów, w nowym stylu, z nastawieniem na

sprawy ważne dla zwykłych ludzi.

 

 

„Jeżeli  będzie  się  nas  nazywać telewizją tabloidową, którą my rozumiemy

jako telewizję broniącą ludzkich spraw, informującą o problemach i sprawach

zwykłego   Polaka,   a  przy  tym  trzymającą  rękę  na  pulsie  w  świecie

show-biznesu  –  to tak, będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem”

- mówi Grzegorz Jankowski, Dyrektor Programowy Superstacji.

 

 

Nowe  cechy  kanału to przede wszystkim dynamika, duża zmienność tematyki i

jej   różnorodność.   Poszczególne   bloki   tematyczne   poświęcone   będą

informacjom,  interwencjom  i showbiznesowi. Programy będą prowadzone przez

nowe  twarze  w polskiej telewizji – stacja stawia na młodych, energicznych

dziennikarzy i prezenterów.

 

 

Nowa  jest również oprawa graficzna, która ma odzwierciedlać nowy charakter

stacji.  Stąd  wybór  kolorystyki  charakterystycznej  dla codziennej prasy

popularnej.

 

 

Istotnym elementem nowości będzie interaktywność – stacja będzie otwarta na

publikację filmików kręconych i przesyłanych przez widzów.

 

 

W każdej godzinie będą emitowane szybkie serwisy, każdy po około 15 minut –

informacyjny interwencyjny i showbiznesowy.

 

 

„Dopiero  zaczynamy  przygodę  z  nową Superstacją i nasza pierwsza ramówka

będzie swego rodzaju testem – przetestują nas widzowie. Od ich reakcji będą

zależały  nasze  dalsze  działania i ewentualne kolejne elementy w ramówce.

Nikt  nigdy  przed nami nie robił telewizji tabloidowej – jesteśmy w Polsce

pionierami  w  tym obszarze. Liczymy jednak, że widzowie przyjmą pozytywnie

nasze nowe podejście do telewizji” – dodał Grzegorz Jankowski.

 

 

Nową  oprawę  przygotowała niemiecka agencja kreatywna Luxlotusliner, która

pracuje  z   największymi  stacjami  telewizyjnymi  na  świecie, a na swoim

koncie  ma  wiele  nagród,  między innymi „German Design Award” w kategorii

sztuk audiowizualnych.